Život je skvělý a ještě lepší je v Multicaře M25 :-))



Lancia Thema 2.0 iE

24. listopadu 2008 v 23:00 | David |  Moje auta
Lancia Thema 2.0 iE - Moje čtvrté italské auto

Na svoji dobu nádherná limuzína.
Auto jsem koupil v chrudimském auto-bazaru za 55 tisíc korun. Hned se mě zalíbila. Měla černou metalízu, snížený podvozek, semišové sedačky, a na svoji dobu skvělou automatickou digitálni klimatizaci.
Lancia Thema

Interiér:
Dalo by se říci, že auto bylo italským Mercedesem. Vše bylo potaženo mikroplyší což je velice příjemný materiál na omak. Celkově byl interiér velice luxusní. Parádní byla digitální klimatizece. Přístroje a budíky byly skutečně kompletní. Ukazovaly rychlost, otáčky motoru, teplotu chladicí kapaliny, teplotu motorového oleje, tlak motorového oleje, stav baterie, množství paliva.
Dále bylo čidlo na prasklou žárovku osvětlení, únik oleje, množstvi brzdové kapaliny, optřebeni brzd, nedovřené dveře, zataženou ruční brzdu.
Z výbavy lze vyjmenovat elktricky ovládaná zrcátka, 4x elktricky ovládaná boční okna, Výškově stavitelné sedadlo řidiče, všemi směry stavitelný volant, mlhovky, roletka na zadnim okně.

Karoserie:
No svoji dobu velice elegantní. Délka karoserie byla bez mála 4.6 metru. Měla klasický střih sedanu. Kufr měl objem přes 500 litrů.

Motor:
Řadový čtyřválec napříč osazený 16-ti ventily.Objem motoru 1995ccm. Vstřik paliva byl elektrický vícebodový.
Výkon motoru: 107kw-146 koní při 6000 ot./min
Točivý moment: 173Nm při 4000 ot./min
Převodovka byla 5-ti stupňová a velice přesná.

Podvozek:
Poháněná naprava přední. Auto bylo velice citlivé na kvalitu tlumičů. Zejména zadní náprava byla přímo závisla na tlumičích. Pokud byly špatné auto se velice houpalo a v kritických situacích bylo skoro neřiditelné.

Brzdy:
Obě nápravy měly kotoučové brzdy s vcelku dobrým účinkem.


Všeobecné info:

Lancia Thema je automobil vyšší střední třídy vyráběný v letech 1984 až 1994. Koncept vozu vznikl v rámci spolupráce Lancie s firmou Saab. Výsledky vývoje byly slibné a tak se na projektu začal podílet i vlastník Lancie Fiat spolu s Alfou Romeo. Vznikly tak čtyři technologicky i opticky podobné vozy: Lancia Thema, Saab 9000, Fiat Croma a Alfa Romeo 164. Designem karosérie byl pověřen Giorgetto Giugiaro a jeho firma Italdesign. Během deseti let prošla Thema lehkým faceliftem. K dispozici byly atmosferické i přeplňované dvoulitry a třílitrové šestiválce. Ty doplňoval vznětový motor o objemu 2,5 l. Špičková verze s označením 8.32 měla motor z Ferrari Dino V8 se 32 ventily a objemem 3 litry.
Automobil se vyráběl ve dvou karosářských verzích a to jako klasický čtyřdvéřový sedan nebo jako kombi.


Lancia Thema facelift

Elegantní karoserie Thema

Auto jsem po necelém roce prodal za 49 tisíc korun. Auto jako takové skončilo svůj život velice tragicky. Jeho nový majitel nerespektoval drážní signalizaci a vjel s autem pod právě projíždějící vlak. V autě byla usmrcena mladá stopařka. Auto bylo poté sešrotováno.

Po Themě přišla na řadu Alfa Romeo 155 2.0 TD. Moje první auto s dieselovým motorem

Video Lancia Thema 8.32



 

3 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Honza Honza | E-mail | Web | 2. července 2016 v 2:18 | Reagovat

Je to skvostný auto, pro takovou nádheru to chce vybírat jen nejlepší pneu a disky, mrkněte na web, vím o super místě

2 AVawsCelislola AVawsCelislola | E-mail | Web | 25. srpna 2017 v 6:15 | Reagovat

This condition is fairly tied to the reproductive system and may have several causes for example a response to injury or abnormal the flow of blood inside the testicles.  Thus, in the event the muscles inside penile area are relaxed, more blood will enter in the penis and an erection will occur.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.