Život je skvělý a ještě lepší je v Multicaře M25 :-))




Komentáře

1 marian marian | E-mail | 6. února 2011 v 19:08 | Reagovat

ahoj diky za bezva clanek .mam problem z eletrikou jetli mi muzes poradit tak se ozvi.potreboval bych schema el. instalace na m25,propojeni alternatoru se starterem byly tam zaizolovane kabliky tusim kam ale chci se ujistit abych to zapojil spravne.dik orech.

2 dervil dervil | E-mail | 5. dubna 2011 v 22:53 | Reagovat

no vše krasny  mam taky mutikaru  a sem trošku fanda  do ni oprava brzd  mě vyšla sotva do 1500kč  v patek sem prošel bez problemu stk  a co se tyče hydrauliky trochu sem ji vylepšil a vyřadil par  škaredych nesmyslu  a nahradil  něčim  pěknějšim.

3 rybarrybar rybarrybar | 27. května 2011 v 9:09 | Reagovat

No mam taky  multikaru a musim podotknout  že opravdovy dřič  a jezdí suprově a s brzdami nemam žaden problem  a nahradní dily sou za babku  oproti aviji a jinym vozu, co se tyče topeni tak mně funguje suprově na 4km teplo v kabině koukni se na stranky www.mojeauto.cz

4 gavra gavra | E-mail | 16. června 2011 v 11:40 | Reagovat

Zdravím dříče v multikáře.
   Mám dotaz,uvažuji koupit multicar m25 sklopku,ale ať listuji jak listuji netem,nikde nemůžu najít stránky technického charakteru-jako kolik oleje při výměně v motoru,kolik oleje je v hydraulice,kolik podle normy foukat kola-na mnoha fotkách,obrázcích atd.jsou různé údaje od 3.25 až po 5,15 a někdo píše kpm,někdo atm.někdo dokonce používá i psí....jak se v tom vyznat.Poradí prosím někdo ?

5 Schimi Schimi | E-mail | 20. července 2011 v 20:27 | Reagovat

Zdar všem multicaristům! Přes rok jsem majitelem tohoto dříče z NDR. Maká mi na 100%, ale musel jsem ledascos doladit, zatím nejdražší investicí byla GO brzd, mimo hl. brzdového válce a bubnů jsem měnil vše, celkem mě to v ND vyšlo na téměř 9000,-Kč. Jediné co mě nepříjemně u opravy brzd překvapilo je, že nové prasátka u předních brzd se musela mírně upravit, oproti původním jsou větší, ale drobná úprava vše doladila. Po opravě je účinnost brzd o 100% lepší. V zimní odstávce se chystám na kabinu. Původní úmysl se jí po dostvbě zbavit se vytratil a stane se dalším členem rodiny :-). Pokud by někdo potřeboval originální dokumentaci, jsem schopen jí přefotit a poslat za cenu papíru a poštovného.

6 dodo dodo | E-mail | 9. srpna 2011 v 22:58 | Reagovat

počujte neposlal by mi niekto dielensku priručku od m25? práve včera som si ju dotiahol a je na nej veľa práce....ďakujem

7 dodo dodo | E-mail | 9. srpna 2011 v 23:11 | Reagovat

mohol by si mi to prefotiť?[5]:

8 dodo dodo | E-mail | 25. srpna 2011 v 11:20 | Reagovat

som ochotny za to aj zaplatiť tu je moj mail... dodotankos@gmail.com

9 Kuzník Kuzník | E-mail | 30. srpna 2011 v 16:09 | Reagovat

Zdravím.Mám takovy problém v práci s multikarou,odešla nám spojka přestala vypínat zjistily jsme že je přitlačak špatnej tak jsme koupily vše nové,tedy celou sadu a od té doby máme s tím jen problémy špatně vypína lanko se musí pořád přitahovat no došlo až k tomu že vypinací ložisko se vydřelo a tak jsme zase dali nové všechno a děla to pořad prostě lanko se dotahne co jde a spojka vypína až na podlaze.Nevíte někdo co s tím?Díky

10 lopuch lopuch | Web | 16. října 2011 v 0:26 | Reagovat

http://multicar-22.wz.cz/

11 mio mio | E-mail | 3. listopadu 2011 v 0:49 | Reagovat

Nazdar Schimi.Mam tiez multikar m 25 sklapac a mam  problem s elek.instalaciou.Nemas nahodou schemu.bol by si taky dobry a poslal mi ju na mail R1 milan@azet.sk diki moc

12 michal michal | E-mail | 24. listopadu 2011 v 22:07 | Reagovat

zdravim,mohl by mi někdo ofotit příručku k multikar m25?

13 Lukáš Lukáš | E-mail | 26. prosince 2011 v 19:07 | Reagovat

Ahoj mám chut si pořídit Multicaru M 25 sklápěč a zajímalo by mě kolik se platí poviné ručení díky za informaci dystak mi písněte na muj mail l.socha@seznam.cz

14 Loraine25Thornton Loraine25Thornton | E-mail | Web | 27. prosince 2011 v 9:38 | Reagovat

I took 1 st <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/mortgage-loans">mortgage loans</a> when I was not very old and this supported me a lot. But, I need the college loan as well.

15 Jirka Jirka | E-mail | 28. prosince 2011 v 22:58 | Reagovat

Zdravim,Prosím Vás mohl by mi někdo ofotit a posla na můj E-mail jirikropfel@seznam.cz
příručku k multikar m24? Děkuji za ochotu.

16 Michal Michal | E-mail | 29. prosince 2011 v 17:19 | Reagovat

[12]:Zdravím,pošlem vám tú príručku ak my pošlete  mail.

17 DAF DAF | E-mail | 30. prosince 2011 v 16:55 | Reagovat

Zdravím příznivce Multicar. Chtěl bych poprosit Dervila, případně někoho jiného kdo má zkušenosti se zadníma brzdama na M25 ať mi odpoví tady nebo na email. Chci je udělat nové. Jestli je k dispozici příručka k M25 kde jsou zadní brzdy rozkreslené, nebudu se zlobit. Děkuji předem DAF.

18 DAF DAF | E-mail | 30. prosince 2011 v 16:57 | Reagovat

kamerymartin@seznam.cz

19 Jirka Jirka | E-mail | 30. prosince 2011 v 19:20 | Reagovat

Dobrý den můj E-mail jirikropfel@seznam.cz Mnoho krát Vám děkuji a napište mi cenu já pošlu peníze.
S pozdravem. Jiří Kropfel.

20 rybarrybar rybarrybar | E-mail | Web | 27. ledna 2012 v 17:55 | Reagovat

pokud potřebujete dokumentaci a nebo rady jak nato  sem vam k dispozici stači napsat na imeil  a domluvime se coa jak  jinak odkaz na stranky kde mam svou multicaru

21 michal michal | E-mail | 30. ledna 2012 v 16:44 | Reagovat

Zdravím rybarrybar.Chtěl jsem poslat email,ale nešlo mi to.Rád bych se domluvil na dokumentaci.Multicar mam v práci a není kní nic.Děkuji za odpověd.Jinak chválím vaše stranky.Pěkné.

22 michal michal | E-mail | 30. ledna 2012 v 19:23 | Reagovat

zdravím,ofotil by mi někdo dílenskou příručku?Můj email je misule:ja@seznam.cz diky

23 michal michal | E-mail | 30. ledna 2012 v 19:24 | Reagovat

oprava emailu: misule.ja@seznam.cz

24 rado75 rado75 | E-mail | 1. února 2012 v 8:59 | Reagovat

zdravím,posal by mi někdo dílenskou příručku? Můj email je renovacar@centrum.sk diky
Alebo aspon aký je presah válcov.

25 DENIS DENIS | 12. února 2012 v 14:30 | Reagovat

dobry den, aky typ oleja mam dat do prevodovky M25 a do diferaku M25 dakujem

26 David David | 26. února 2012 v 15:24 | Reagovat

Přidal jsem typy olejů do článku a jsou tam i nové informace o úpravě korby a dalších opravách. S pozdravem David.

Bohužel na blog nekoukám každý den tak se omluvám za své pozdní reakce

27 peter peter | E-mail | 9. března 2012 v 19:17 | Reagovat

nieste na facebooku?

28 PIMPE PIMPE | E-mail | 13. března 2012 v 18:18 | Reagovat

AHOJ TVA NABIDKA MNE NADCHLA UZ POMALE PUL ROKU SHANIM NEJAKY DOKUMENTY A NE A NE NA NIC NARAZIT TAK JESTLI BYS BYL TAK HODNEJ A OKOPIROVAL MI TO:) TAK BYCH KONECNE MULTINKU DODELAL A ZAS VYRAZIL BRAZDIT SILNICE ZATIM MOCKRAT DIK[5]:

29 Vena Vena | E-mail | 19. března 2012 v 10:55 | Reagovat

Ahoj chválím vaše stránky. Vlastním též M25 a postrádám dokumentaci. Nešlo by mi poslat dokumentaci na můj email?? corvetta@seznam.cz Předem děkuji. Přeji krásný den :-)

30 Tonik Tonik | E-mail | 31. března 2012 v 18:45 | Reagovat

Mám M25. Nemůžu probudit startér ze zimního spánku. Má někdo zkušenost s demontáží? Údajně je třeba demontovat i sací a výfukové potrubí ?!?!?

31 David David | 1. dubna 2012 v 8:17 | Reagovat

[30]: Hele mě odešla cívka a když už se to dělalo tak jsem startér nechal zrepasovat. Vyzobnul jsem ho bez zásahu do saní a výfuku. Je tam blbej přístup ale jde to. Na Multicaru lze použít i starter ze Zetoru ale musí se upravit příruba. Zetoráckej starter je lepší než origo, potřebuje daleko míň proudu.

32 Tonik Tonik | 1. dubna 2012 v 23:58 | Reagovat

[31]:   Tak to jsi mne potěšil. Zítra to zkusím. Díky a hezký den.

33 David David | 2. dubna 2012 v 17:41 | Reagovat

[32]:Ale tuším, že jsem musel vyndat altík:-)) Ale je to pořád jednodušší než tahat sání a výfuk:-))

34 Tom Tom | E-mail | 6. dubna 2012 v 0:22 | Reagovat

Zdravím. Mám též M25 4x2. Mám sen zní udělat 4x4. nemáte někdo zkušenost jak je dělaná převodovka. Je to monoblok, nebo se přidává rozvodovka-plazivka( redukce)rozvodovka-zadní kardan,přední kardan a nakonec čerpadlo? Přední pevná náprava by se dala jen vyměnit za hnanou.A mám dojem, že 4x4 má už i posilovač řízení. Díky za každou radu.

35 David David | 9. dubna 2012 v 21:56 | Reagovat

Za sebe nevím. Nikdy jsem 4x4 na živo neviděl. Což je škoda. Ale pokud bych to bral logicky tak tam bude většina dílů shodných a budou se jen přidávat nové mechanické celky. Moje představa je že za převodovkou bude rozvodovka na dva kardany dopředu dozadu a samozřejmě ve předu jiná náprava. Nevím jak v zadu, ale tam by to teoreticky mohlo zůstat jen bude asi jíná délka zadního kardanu. Co mě přijde uplně jiný je zdvih pérování. 4x4 mě přijde vyšší.

36 Marek Marek | E-mail | 30. dubna 2012 v 13:31 | Reagovat

[16]: Cvachm@seznam.cz

37 radim radim | E-mail | 13. května 2012 v 22:26 | Reagovat

Ahoj,
tak včera jsem se stal majitelem multicáry M25 3 stranný sklápěč,
byla by možnost prosím poslat mi dílenskou příručku na email : r.sol@seznam.cz

děkuji moc

radim

38 dodo dodo | E-mail | 14. května 2012 v 17:11 | Reagovat

[32]: Zdravím David, vravíš, že sa dá použiť štartér zo Zetoru ale aký maš namysli starý alebo nový? Lebo v našich zetoroch už sú nové štartery o polovicu menšie, lepšie sprevodované. Vopred ďakujem dodotankos@gmail.com

39 Aleš Kratina Aleš Kratina | E-mail | 19. května 2012 v 9:15 | Reagovat

zdravím pane,
ten diferák mě rozesmál :-D, mám také M25 a nechtěl bych to zažít, vždyť stojí kolem dvacky !! Mám na Vás dotaz, chystáme to na technickou a nevím ofiko předepsaný tlak v pneu u M25.... umíte poradit kolik tam má být na nálepce na blatníku? jdou po tom .,  díky Aleš.

40 Juraj Juraj | E-mail | 4. června 2012 v 8:58 | Reagovat

Zdravím a prikladám pochvlau za užitočnú stránku. Mohli by ste, prosím, postnúť link na manuál (príp. zaslať na mail)? Zvažujem kúpu M25-ky na stavbu domu, ale neviem o nej nič, čo sa techniky a údržby týka. Vrelá vďaka a príjemný deň!

41 Tom Tom | E-mail | 6. června 2012 v 20:33 | Reagovat

Zdravím, měnil jste už někdo pneumatiky? po větším nákladu mi popraskala jedna pneu.Vylezlo plátno. Myslel jsem, že stačí jen sundat kolo, rozpůlit disky, přehodit pneu, složit disky, nafouknout, nasadit kolo a je hotovo. Zrada začala po rozpůlení disků. Pneumatika byla tak přirezlá k diskům, že ani na mašině u pneuservisu nešla odtrhnout od disku. musel jsem přesekat kord. Disky očistit od rezu nabarvit. Teď je to už v pohodě, kolo mám přezuté.

42 Shiver Shiver | 18. června 2012 v 20:13 | Reagovat

Mě jdou od ráfku v celku dobře. Je to tím že mám celkem často defekt. Tento týden 4x. Většinou píchnu zadní kola ale sem tam i předek. Takže asi tak:-))

43 Pepík Pepík | E-mail | 24. června 2012 v 22:09 | Reagovat

Ahoj, zdravím všechny fandy "multikačky".Dávali jsme nový kroužky včetně stírátek na písty.Motor krásně startuje,nekouří,ale nemaže už jsme zkusili ledacos.Tlakem vzduchu přes měrku oleje se nám olej ukázal i v  otvoru na výtlaku co je na  čerpedle pod 6 mm šroubkem a začalo to i mazat.Druhý den jakoby olej spadl a už ho čerpadlo nenasálo.Dík za každou radu už bych ji opravdu potřeboval,aby jezdila. Pepík

44 harry harry | E-mail | 26. června 2012 v 20:12 | Reagovat

zdravim, v predu na prave strane motoru ze spodu jsou dva srouby, jeden z nich je neco jako zpetny ventil,pruzina s kulickou,zkuste ho vymontovat a uvidite zdy motor maze. Harry

45 pavel pavel | 29. června 2012 v 22:04 | Reagovat

[34]: ahoj,ptal ses na rozdíly 4*4 oproti 4*2.motor má větší obsah 2,2l ,na převodovce je přidělaná přídavná s předním vývodem,nápravy jsou úplně jiné konstrukce/most nápravy je dělený/rám je delší ,silnější kardanky

46 Myšák Myšák | E-mail | 26. července 2012 v 13:24 | Reagovat

Ahoj všichni příznivci Multin.Nedávno jsem si pořídil dělníka s M 2510,ale bez dokumentace.Mohl by mi ji někdo poslat mailem,nebo aspoň pro začátek napsat obsahy olejových náplní v motoru,převodovce a diferáku?Díky všem,Myšák[20]:

47 mira mira | 26. července 2012 v 21:01 | Reagovat

jsem majitelem  M25 a potřeboval bych dokumentaci. Prosím o zaslání na můj e-mail :mirazach@seznam.cz Předem děkuji.

48 meloun meloun | E-mail | 26. srpna 2012 v 10:49 | Reagovat

[5]:Zdravím,koupil jsem M25 a potřeboval bych k ní dokumentaci.Mohl by mi jí někdo poslat na email: janahavlickova2@seznam.cz,nebo okopírovanou poštou,zaplatím.Předem moc dík.

49 Vladimír Zálešák Vladimír Zálešák | E-mail | 28. srpna 2012 v 11:44 | Reagovat

Zdravím všetkých zo Slovenska. Aj ja by som potreboval nejaké rady. V prvom rade potrebujem zohnať podkovu k zdviháku, potom otočné pánty a pevné pánty na S 3. Ponúknite. Ďak. vopred.

50 jarin jarin | E-mail | 29. srpna 2012 v 15:30 | Reagovat

Nazdar multicaristi.Mohl by mi někdo poradit jakej volant se shoduje s M25 aby sem nemusel kupovat originál za 2400.Dík

51 Tonda Tonda | E-mail | 1. září 2012 v 0:52 | Reagovat

kterej blb vám to nakukal

52 HWSpeedy HWSpeedy | E-mail | 4. září 2012 v 21:21 | Reagovat

[50]: to jaryn: Taky by me to zajimalo. Pry pasuje volant z Wartbudgu. Ale netusim, jestli ze vsechg typu.

53 HWSpeedy HWSpeedy | E-mail | 4. září 2012 v 21:23 | Reagovat

Potrebuji dodelat zadni mlhovku. Nema nekdo schema zapojeni propadne nejake dalsi postrehy? Je nutno to delat pres relatko a nebo naprimo? Musi svitit jen soucasne se svetly? Musi mit mlhovka kontrolku?

54 zdena zdena | E-mail | 22. září 2012 v 12:19 | Reagovat

prosim o pomoc hledam evidencni cislo karoserie a nemohu ho najit prosim poradte dekuji

55 Martin Martin | E-mail | 25. října 2012 v 12:44 | Reagovat

Nazdar multíci,
Poslal by mi někdo dílenskou příručku na M 25 prosím.Mám ji od 90 roku super kára jen s troch slabšíma brzdama:). Ještě se zeptám nepředělával někdo valníka 4x2 na sklopku ?? Díkec Martin marjel6@seznam.cz

56 Martin Martin | E-mail | 25. října 2012 v 12:46 | Reagovat

Martin po II.
předělával myslím tím jako co je potřeba poshánět upravit apod. a kde poshánět Díkec

57 Bob Bob | E-mail | 29. října 2012 v 23:57 | Reagovat

Ahoj multikáristi, řešíme do firmy koupi Multikáry m25 na zimní prohrnování sněhu. Areál je na rovině, jenom výjezd je trochu do kopce (převýšení asi 4 metry na délku 50 metrů). Nevíme, jestli na to stačí klasická 4x2 nebo 4x2 s uzávěrkou diferenciálu nebo jestli je nutná 4x4? Máte s tím někdo zkušenosti? Poradíte? Díky.

58 pavel novák pavel novák | E-mail | 18. ledna 2013 v 19:50 | Reagovat

potřeboval bych zjistit ventilové vůle na m 25

59 Petr Petr | E-mail | 20. ledna 2013 v 17:20 | Reagovat

Ahoj prosím o pomoc potřebuji utahovací momenty ojnice,nebo jestli mi někdo zašle dílenskou příručku popřípadě odkaz na stažení. Děkuji

60 Tom Tom | E-mail | 7. února 2013 v 10:58 | Reagovat

Ahoj, podařílo se mi sehnat udržovací příručku na multicakr M25 v elektronické podobě  viz na adrese http://www.uloz.to/xL7cZQk/multicar-25-udrzovaci-prirucka-pdf Mám i dílenskou příručku  v papírové podobě ale v té je jen seznam náhradních dílů.

61 ales vitek ales vitek | E-mail | 11. února 2013 v 14:10 | Reagovat

ahoj koupil jsem mulcu  m25 puvodne sberaci zasobnik ale je tam korba chci stoho udelat 3 stanni sklapec a schanim kde se da sehnat papir o prestavbe nema stim nekdo skusenost dik za kazde info

62 Lukáš J. Lukáš J. | E-mail | 14. února 2013 v 19:23 | Reagovat

Tak jsem furt přemýšlel, jakýho dělníka si pořídit k rekonstrukci menší zemědělské usedlosti, co jsem si pořídil. Avie mě nějak neoslovila a po přečtení tohoto blogu bylo jasno. Od včera je doma, 3stranný sklápěč M25. Má něco za sebou, cena byla ale přívětivá. Určitě má ještě hodně před sebou, holka! Teda jestli soudruzi z NDR neudělali někde chybu :-)

63 Wagii Wagii | E-mail | 16. února 2013 v 21:17 | Reagovat

[61]: Díky moc za příručku .

64 Wagii Wagii | E-mail | 19. února 2013 v 0:06 | Reagovat

Slyšel jsem že do M 25 pasuje motor z
1,9 D z VW nemáte někdo informace???

65 igor igor | E-mail | 3. března 2013 v 17:57 | Reagovat

mam motor 25multikar nejde nastartovat skusili sme asi vsetko prosim vas oradu dakujem

66 Ivoš Ivoš | E-mail | 4. března 2013 v 19:35 | Reagovat

Ahoj vsem priznivcum vychodonemecke techniky.Meů bych prosbu.Odesel mi motor a skladam jiny ale nevim hodnoty utahovani ojnic  anastaveni rozvodu.Poradite mi nekdo?Predem dik.

67 Ivoš Ivoš | E-mail | Web | 4. března 2013 v 19:38 | Reagovat

Ahoj vsem priznivcum vychodonemecke techniky.Meů bych prosbu.Odesel mi motor a skladam jiny ale nevim hodnoty utahovani ojnic  anastaveni rozvodu.Poradite mi nekdo?Predem dik....

68 David David | Web | 8. března 2013 v 12:56 | Reagovat

Jestli ti tam jde nafta a vzduch a fungují žhaváky, tak to je problém. Tyhle motory jsou extrémě primitivní, ale někdy to prostě zazlobí. Zkusil bych omrknout vstřiky a seřídit je. Otevíraj na 150. Omrkni tlaky. No a nebo čerpadlo nedává to co má. Jinde to být asi nemůže[65]:

69 mirec mirec | E-mail | 8. března 2013 v 23:46 | Reagovat

zdravim, kupujem M25- ku  (valnik s uzavierkou)a chcel by som aj ja poprosit o dielensku prirucku či manuál k tejto mašinke?
*inak skvely web
vopred díky

fujerikm@gmail.com

70 Ilisek Ilisek | E-mail | 10. března 2013 v 23:41 | Reagovat

Dobrý den, měla bych prosbu, koupila jsem si Multicar M25 a potřebuje malinkou rozborku ale nemohu nikde sehnat "dílenskou příručku" moc prosím, neměl by někdo k půjčení a nebo naskenovanou příručku?
Předem Vám všem moc děkuji Ilča
email : ilisek18@seznam.cz

71 Dominik Dominik | E-mail | 14. března 2013 v 19:22 | Reagovat

Ahoj, krásnej článek, s multkou ( bezvadný auto ) jezdim už od 8 :)) Jak řikám, článek hezkej ale máš tam chybu v palubce ( ta 1. kontrolka z leva není uzávěrka, ale  KONTROLA BRZDOVÉHO OKRUHU, diferák je ta úplně napravo :)

72 Pepa Pepa | E-mail | 15. března 2013 v 8:32 | Reagovat

Dobrej článek o multině, ale nevíte někdo detailněji, jak řízeně :-) rozhodit přední nápravu? Zatrápení dederóni ;-)
P.

73 Ilisek Ilisek | 16. března 2013 v 16:32 | Reagovat

[16]: zdravím, mohla bych Vás také poprosit o ofocení dílenské příručky, předem děkuji
ilisek18@seznam.cz

74 Pavel :-) Pavel :-) | E-mail | 20. března 2013 v 14:21 | Reagovat

Chci se zeptat,nevíte někdo kde se nachází štítek s údaji o evidenčním čísle???Dočetl jsem se,že na straně u spolujezdce v kabině,ale nikde jsem nic nenašel.
Díky za pomoc

75 5niva 5niva | E-mail | 14. dubna 2013 v 9:42 | Reagovat

[5]: zdari jeste mate dokumentaci k multicaru?od vcerejska jsem majitelem a je na ni drobet prace jak elektroinstalace tak plecharina a taky uzaverka....5niva@seznam.cz dekuji

76 Lumír Lumír | E-mail | 18. května 2013 v 12:23 | Reagovat

Ahoj koupil jsem rovněž Multicar M25 a prosím o dílenskou příručku. simirz@seznam.cz Děkuji.

77 kaarl kaarl | E-mail | 19. května 2013 v 0:30 | Reagovat

zdravim pánove dávám do kupi M25 a zháním nejakou dokumentaci ? a případě schéma předem děkuji!

78 Roman Roman | E-mail | 17. června 2013 v 11:30 | Reagovat

Dobrý den, v současné době nám stavební firma skončila stavební práce na zakázce kanalizace. Pro celkové vyrovnání nám účtuje dodávku 6m3 lomového prachu dodaného na vozidle Multicar M25 se sklápěcí nástavbou při dvou jízdách s materiálem na stavbu.Z vašeho blogu jsem vyčetl, že lze přepravovat maximálně 1,6 m3 podobného materiálu na tomto voze. Je toto možné, nebo se jedná o chybu ? Děkuji předem, Fryč

79 Medved Medved | E-mail | 21. června 2013 v 20:23 | Reagovat

Ahoj lidi . už jste nekdy někdo nastavoval  čerpadlo na motoru  ( předvstřik ), vím kde vím jak ale nevím kolik nastavit .

80 David David | E-mail | 24. června 2013 v 20:55 | Reagovat

Ne, není určitě možné, aby Multicara vzala 3 kubíky lomového prachu. Možná se řidič upsal a mělo tam být 3 tuny lomového prachu. 3 tuny je asi 1.7 kubíku[78]:

81 dodo dodo | E-mail | 25. června 2013 v 18:16 | Reagovat

nazdar chlapi, mam taky problem, ked som si dotiahol domov mulču všetko klapalo,nakolko som ju nemal kam dat tak stala vonku cca 2 roky bez pohybu predtym bola garazovana no ked som ju chcel minule prevetrat po tych 2 rokoch naskocila pekne ale puklo mi spojkove lanko tak som kupil druhe. vymenil som ho dotiahol a rychlost nejde hodit, stale skriiipe prevodovka. ak mi viete poradit v com asi bude problem bol by som vam vdacny
napiste mi prosim na dodotankos@gmail.com

82 Tonda Tonda | E-mail | 6. července 2013 v 22:08 | Reagovat

Zdravim, mam problém ohledně řazení. Jel jsem a chtěl jsem přeředit z 2 na 4 kvalt jsem vyndal ale už nic nezařadil. Nebyl tam kvalt ale ani neutrál, tak jsem musel odpojit kardanku a nechal se odtáhnout. Doma jsem otevřel převodovku, je tam naprasklej takovej kryt co drží ty tyčky, a taky tyčka pro rychlost 3 a 4 je na dvě půlky takže když zařádí a vrátí se zpět na neutrál tak část tyčky zůstane zalezlá. chci se zeptat jestli nevíte jestli ta tyčka má být v celku či na dva kusy a taky jestli někdo nemáte podobnou zkušenost.  Děkuju

83 Ondrys Ondrys | E-mail | 4. srpna 2013 v 18:43 | Reagovat

Zdarec chlapi, scháním dílenskou příručku na multiccaru m25, snažíme se ji dát dohromady aby jezdila tak vás prosím o zaslání na olovo23@seznam.cz

84 Tom Tom | E-mail | 8. srpna 2013 v 20:20 | Reagovat

Udržovací příručku jsem pro velikost souboru uložil na server "Uložto" pod názvem "Multicar-25 udržovací příručka".
V dílenské příručce jsou jen kody na náhradní díly

85 Standa Standa | E-mail | 29. srpna 2013 v 19:33 | Reagovat

Zdravím, sháním dílenskou příručku na multicaru M222. Prosím, kdo by mi ji mohl zaslat na můj mail : pansy@tiscali.cz.
Předem děkuji.

86 sláva sláva | E-mail | 1. října 2013 v 9:11 | Reagovat

Ahoj montéři, mám M25 jž cca 5 rokem, živí mě v zimě úklidem sněhu u jednoho OC a již mě stála neuvěřitelné peníze, ale je fakt vychytaná, byla to 4x2 a nechal jsem jí předělat na 4x4, což teoreticky nelze, ale český ručičky dokážou nemožné! Má totiž krom jiného kratší podvozek a menší obsah motoru, takže se celkem dost zahřívá, i v zimě, přidám asi nějaký ventilátor. Taky musel být výrazně zkrácen zadní kardan! Mám i posilovač řízení pomocí jakési pístnice asi z Avie, a žene jí čerpadlo vsazené na motor a poháněné delším řemenem co žene větrák a altík! Mám ale velký problém s tím že při zařazení čerpadla hydrauliky, které je ta silnější verze, nejdou řadit rychlosti! měnil jsem i synchron převodu 3 ale beze změny! myslel jsem že má vliv chlad, dal jsem na zimu i řidší olej, ale zjistil jsem že to je i v létě!! Kde je chyba? Prosím poraďte, sníh se blíží!!

87 pmastalir pmastalir | 4. října 2013 v 11:53 | Reagovat

Zdravím,zajímavé čtení ted jsem si teda taky pořídil Mulču 25 a přivítal bych také na ni dílenskou příručku máte někdo nebo poradte můžete mně napsat na meil pmastalir@seznam.cz Děkuji.

88 Jarda Jarda | E-mail | 13. října 2013 v 22:06 | Reagovat

Mám na prodej multikaru M25 sklápěčku kdyby někdo měl zájem. Dělal jsem GO korby, nové disky, slušné pneu, po GO motoru najeto cca 10tis. km, startuje v mínus 25 na první otočení, STK a Emise nové. Multikáru jsem používal na stavbu a již ji nepotřebuji.

89 Petr Maštalíř Petr Maštalíř | E-mail | 21. října 2013 v 18:38 | Reagovat

Prosím poradte kde přesně v kterých místech najdu VIN na M25 hledal jsem pod kabinou u spolujezdce na rámu a nemohu ho najít.Díky.

90 hamilton hamilton | E-mail | 22. října 2013 v 18:07 | Reagovat

prosim poradte .z otcom sme robili vymenu klukoveho hriadela lebo staru kluku zadrel.Spravil sa vybrus motor sa poskladal dal sa olej filter a bez hlavy sa motor pretocil.Motor ale netlaci olej.Podotykam yze cerpadlo sme zaliali olejom a skontroloval sa aj ventyl.Dalsia nasledovala vymena cerpadla, znovu pripominam ze celeho obalu aq zmena ziadna.teraz uz ozaj neviem co dalej.sITKO TESNENIA A INE HOBVADINY SU SAMOZREJME OK.DAKUJEM ZA KAZDU RADU

91 Petr Maštalíř Petr Maštalíř | E-mail | 22. října 2013 v 19:21 | Reagovat

Tak jsem to VINko konečně našel pod silnou vrstvou barvy ale je sotva přečitelné.Bylo na pravé straně ve směru jízdy cca 40 cm od narazníku před přední příčkou ze zhora.

92 peter peter | E-mail | 25. října 2013 v 20:59 | Reagovat

ak niekto ma schemu elektro na multi m-25 prosiiiiim .

93 Bob Bob | 7. listopadu 2013 v 15:49 | Reagovat

Může někdo poradit jak demontovat topeni z m-25.Děkují

94 marian marian | E-mail | 7. listopadu 2013 v 22:36 | Reagovat

Bobe musíš vymontovat cely plech přistrojovky a odpojit eletriku i hadice.Je to jednoduche s chuti do toho a pul je hotovo?   orech2010@seznam.cz

95 Honza Honza | E-mail | 28. listopadu 2013 v 14:40 | Reagovat

Jezdim s károu každej den pracovně. O tom, že netopí nevím a to jí natočím a během 5 minut už ventilátor a fouká na mě příjemnej vzduch samo že když je -10,-15 tak to není nejlepší ale ani nejhorší ;). Jinak nám odešel kardan ale to v důsledku velkého přetěžování. brzdy no samo, že z kopce a bez kvaltu to nee :DD A teď se mi ozývá diff páč tam nikdo předemnou nekontroloval oil ale ani nikde netek a jednou mi to dost divně trho a zjistili jsme že tam je podně oil :// no snad zimu přežije.
Jinak koukám, že vypojuješ hydrauliku a tá nee.
A řazení nevím já tam vždy dostanu všechny kvalty ale z 3 na 2 jedině s meziplynem páč je blbě svařený táhlo řazení který prasklo a nejde vždy přesně jak má. Nejhorší je budka ta jde velmi brzo do pryč :/
Super článek

96 Sláva Sláva | E-mail | 29. prosince 2013 v 20:32 | Reagovat

Zdravím, již jsem psal o problému s řazením, zde je aktuální stav: multikáru mám origoš M25 4X2, Vyměnila se jen převodovka s vývodem 4x4 včetně čerpadla (je větší a má jinak tvarovaný přípojný kartér) , přední i zadní náprava (zadní zřejmě jen kvůli rozdílnému ovládání uzávěrky), musel se hodně zkrátit kardan, zbyl z něj jen krátký špalík, který je dost našikmo napojen na zadní nápravu. Mysleli jsme si že to bude problém, ale funguje to bez problémů! Dále se do kabiny osadilo hydraulické ovládání funkcí multikáry pomocí jakýchsi válečků, něco na způsob brzdových-zapínání hydr. čerpadla, zařazení 4x4, zapnutí uzávěrky (vzhledem k přednímu náhonu jsem to nikdy nepotřeboval) a zapnutí redukce neboli plazivé převodovky, taky nepoužívám!

Také je namontován posilovač řízení pomocí pístnice asi z Avie, která je poháněná servo čerpadýlkem z vrakoviště a je vsazené do řemenu ventilátoru a altíku, řemen je osazen trochu delší! Aktuálně jsem vykoumal regulaci hydraulického sypače, který je z bývalého NDR (jak taky jinak:-)) a osazuje se místo zadního čela korby! Sypal moc rychle, původní regulace byla úplně špatně. Na vstupní hadici do hydromotoru byl vsazen otočný regulátor a vlastně se dusilo čerpadlo, proto bylo přetížené a nešlo řadit a nechtělo to jet! Nikdo mi nic konkrétního neporadil, tak jsem jakožto laik na hydrauliku postupoval logicky. Rozdvojil jsem výstup od ovládacího ventilu sypače (páky), jednu větev vrátil na přívod do hydromotoru a druhou větev přes regulátor pustil do zpátečky. Tím dusím, nebo odlehčuji zpátečku a hydromotor je skvěle nastavitelný a dokonce v kabině (původní regulátor byl na hadici pod korbou).

Mám na mulťošce další vychytávky jako couvací radary se zobrazením vzdálenosti a akustickým tónem ve zpětném zrcátku, dále zadní kameru s monitorem v kabině, tu používám pro kontrolu množství sypání soli ze sypače, ten má zespodu Led pásek, který skvěle osvětluje padající sůl!

Vepředu mám radlici, plně ovládanou (do stran, nahoru a dolů) původní rozměr je 180cm, nechal jsem si vyrobit jakési rozšiřující nástavce, každý o 40cm,celková šířka je tedy 260cm, na úklid parkoviště ideál a stroj jí hravě utáhne, nikdy tu není tolik sněhu! Původně byly k radlici přišroubované, ale vzhledem k velké páce jsem často opravoval různá uchycení radlice kdykoliv jsem trefil např. obrubník při úklidu sněhu! Tak jsem časem upravil uchycení k plné dokonalosti! Chtěl jsem aby nástavce byly lehce demontovatelné a zároveň aby byly odpružené a tak jsem přivařil na kraje panty určené pro brány a vrata a různým zkoušením vhodné síly a míst vyrobil jakýsi komplet ze šroubu, šroubovacích ok, lanového napínáku a pružiny. Pouze prostrčím otvory v bočnicích radlice a nástavce dlouhý šroub, našroubuji oko, zaháknu pružinu a napnu napínákem. Původně byly tyto komponenty dva na každé straně, ale bohatě stačí jeden v dolní části! Při škobrtnutí o překážku vše jen zapruží a nic se nepoškodí! Na krajích nástavců jsou samozřejmě svítící "tykadla" prodávané na okraje náklaďáků, napojené přes konektory aby bylo možné nástavce sundavat.

Ideální by bylo osadit multikáru silnějším motorem, ale takové technické možnosti a znalosti zase nemám, vše dělám před garáží a co ten den rozeberu, to musím zase namontovat a odjet:-), takže do větších akcí se nemohu zatím pustit! Ale výměnu motoru bych stejně nezvládl!

Ty větší úpravy na 4x4 mi dělali v servisu za jiného majitele, těď jsou již možné pouze standartní opravy.
Rád si počtu o vašich úpravách:-)

97 Wagii Wagii | E-mail | 7. ledna 2014 v 21:21 | Reagovat

[96]:A  Ahoj moc by mě zajímal ten posilovač řízení jestli je možno pošli nějaké foto nebo nějakou technickou dokumentaci.Dík W.

98 lu lu | E-mail | 16. ledna 2014 v 23:14 | Reagovat

Zdravím potřebuju sehnat dílenský manuál a udržovací na M25.stačí ofotit zaplatím

99 kamil kamil | E-mail | 21. ledna 2014 v 22:48 | Reagovat

Brzdové válečky na multicar kúpite na Slovensku. Vyrába Autodružstvo Strážske a na dobierku stojí Okolo 15 € za kus.

100 Michal Michal | E-mail | 22. ledna 2014 v 21:22 | Reagovat

Nazdárek névíte někdo jak se nastavuje základní předstřik u multikáry M25?Dělám go motoru a jediné co mi neni scela jasné kdyš sundam vstřikovací čerpadlo i z mazacim čerpadlem celou tu přírubu jak to potom natavim vuči vačce děkuji předem

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.